2011 – rokiem sklepów internetowych Shoper?

Witam wszystkich w nowym roku, chwile mnie tu nie było gdyż przydarzył mi się mały szpitalny incydent ale wierze, że szybko nadrobię wszelki zaległe posty jakimi chciałem się z Wami podzielić.

Odpowiedzi na tytuł postu oczywiście nie udzielam, zastanówcie się sami. Z mojej strony mogę jedynie podzielić się, a raczej pochwalić, że w najbliższej aktualizacji Shoper 5 pojawi się wreszcie system rotacji banerów (slajder). Cieszę się gdyż już od jakiegoś czasu się o niego upraszałem.

Przy tej okazji proszę Was o nadsyłanie 4 własnych pomysłów na funkcje, które powinne się pojawić w Shoperze a ja z wszystkich nadesłanych wybiorę 5 i powalczę o ich szybką realizację.

Czekam na wasze pomysły i pozdrawiam serdecznie.

13 odpowiedzi do “2011 – rokiem sklepów internetowych Shoper?”

  1. moje propozycje:
    1. dopracowanie integracji z Allegro
    2. możliwość dodawania iformacji do formularza kontaktowego (np danych firmy)
    3. możliwość dodawania cen hurtowych,
    4. możliwość wprowadzania cen netto a nie tylko brutto tak jak to jest teraz

  2. Propozycję:
    1.Możliowść dodania coś w stylu producent (np. branża dziecko- żeby wiek dziecka był dodawany tak samo jak producent, żeby wiek nie był kategorią)
    2.Możliwość dodawania kilku produktów do koszyka na raz, przez ich zaznaczenie.( zaznaczam, zaznacza i dodaj do koszyka)
    3.Możliwość drukowania karty produktu.
    4.Możliwość zaznaczenia zaznaczenia produktu, że ten produkt tylko wysyłka kurierem ( bez względu na wagę)
    5.Dodatkowe zakładki przy karcie produktu ( coś w stylu : opis,demo, reklam itp)
    6.Dodatkowe pole przy składaniu zamówienia ( coś w stylu pakowanie na prezent dopłata 6 zł)
    7.Zapamiętywanie klienta ( wyświetlanie imiona lub adresu mailowego)
    8. Możliwość dodania filmu z youtube do produktu( jako reklama)
    9. Możliwość sortowania przez klienta wg dostępność ( wysyłka w 24h, 3 dni itp.)
    10.Karta stałego klienta ( możliwość wpisania numeru dzięki któremu będzie udzielony rabat)
    11.Szybkie szukanie (ekspresowe zakupy) klient wpisuje nazwy kilu produktów naraz które go interesują.
    12.Miejsce w karcie produktu na informacje o dacie dostawy produktu.

    To tak na początek:) choć w głowe mam całą pomysłów 🙂

  3. 1. Obsługa wielu magazynów (np. oddziałów sklepu/sprzedaż detaliczna),
    2. Filtrowanie po atrybutach,
    3. Dwukierunkowa integracja z Allegro !!!

  4. ja też proponuje zajęcie się wyszukiwarką, dodanie filtrów i możliwości wstawienie menu poziomo więcej do szczęścia na razie nie potrzebuje 🙂 może uda sie zalatwić…pozdrawiam

  5. Intergracja z programami typu Wfmag, Subiekt itp. Mam Wfmaga i to mnie powstrzymuje przed wejsciem w Shopera.Pozdrawiam

    1. integracja z Subiektem jest już dostępna poprzez program Shoper Manager

  6. – tagi produktów
    – integracja z Facebookiem
    – rozszerzenie integracji z Allegro
    – filtrowanie i wyszukiwanie po atrybutach

    1. nad pełną integracją z allegro oraz integracją z facebookiem Shoperowcy już ponoć pracują więc o te funkcje walczyć nie trzeba 😉

  7. 1. funkcja tzw. listy prezentów lub też listy życzeń. Jest to funkcja, która umożliwia klientowi założenie w sklepie listy produktów jakie chciałby dostać na okazję np. ślubu, parapetówki, pod choinkę itp. Taką informację wysyła do swoich znajomych, rodziny. Następnie osoby te logują się pod nazwiskiem osoby, która założyła listę, a hasłem jest np. data uroczystości.
    Jest to bardzo wygodna forma sprzedaży i coraz bardziej popularna. Wielu klientów wybiera sklepy z taką funkcją, bo to wiele ułatwia. Może być wykorzystana praktycznie w każdej branży.

    2. możliwość opisania producenta. Oprócz logo przydałaby się chociaż krótka charakterystyka firmy.

  8. to ja może takie proste dodam jak znak wodny na zdjęciach, możliwość dodawania gratisów przy zamówieniu o danej wartości, możliwość wyświetlenia listy producentów (np jak mamy dodane loga to wyświetla się w formie listy zdjęć) i może jeszcze drukowanie karty produktu jak o czymś jeszcze pomysle to dam znać

  9. Ja mam propozycję „funkcjonalności” z innej beczki:
    Przejrzysty kod widoków. Większe uporządkowanie, rozdział na partiale (szczególnie widoku produktu), schludny HTML nie zawierający dużo nadmiarowych divów (tak jak teraz), warunki zawierające w sobie mało linii (a nie prawie cały widok), warunki o przejrzystej treści (teraz zdarza się, że składają się chyba z 6 członów połączonych ORem).
    Przejrzysty css, unikający mnogości hacków dla różnych przeglądarek. Być może warto byłoby po prostu zmienić szablon graficzny na mniej karkołomny do zakodowania.

    Pozdrawiam!

  10. – Możliwość wyświetlania rzeczywistych wartości stanów dostępności produktów a nie tylko etykiet!!!!!!!

  11. Oto moje spostrzeżenia:
    1. W panelu adm. w menu Sprzedaż/zamówienia brakuje całego widoku złożonego zamówienia, tak jak było w Shoper4 z dodatkową możliwością wydruku karty zamówienia. Teraz trzeba klikać z lewej strony na zakładki takie jak: dane podstawowe, dane zamawiającego, przesyłki, zamówione produkty, uwagi aby wszystkiego się dowiedzieć o zamówieniu.

    2. W panelu adm. także w menu Sprzedaż/zamówienia na liście zamówień aby otworzyć konkretne zamówienie trzeba trafić w maluteńką ikonę edytuj. Powinna być możliwość kliknięcia w dowolnym miejscu obszaru wiersza zamówienia tak jak podświetla się na kolor żółty po najechaniu kursorem.

    3. Brakuje możliwości wyboru w module „Promocje” wyboru losowego pojawiania się tam wcześniej umieszczonych produktów, czy ustawienia interwału automatycznej zmiany. Obecnie zawsze widać tylko pierwszy, ten sam produkt, który klient może zmienić naciskając strzałki z lewej lub prawej strony.

Możliwość komentowania jest wyłączona.