Rozwój rynku m-commerce na zachodzie pokazuję siłę tego odłamu e-handlu. Coraz więcej krajowych producentów oprogramowania sklepowego zwraca na to uwagę wprowadzając funkcjonalności dające możliwość dokonywania zakupów bezpośrednio poprzez urządzenia mobilne.
Platforma sklepowa RedCart poinformowała dziś o udostępnieniu w pełni funkcjonalnej skórki mobilnej. Każdy sklep internetowy pracujący na tym oprogramowaniu może uruchomić dla swoich klientów specjalnie do tego przygotowaną wersję mobilną.
Dla stałych Klientów RedCart indywidualna szata graficzna w wersji mobilnej dostępna jest w cenie 200zł netto. Standardowy koszt wykonania i wdrożenia mobilnej wersji graficznej sklepu wynosi 400zł netto.
Wersja mobilna sklepu jest domyślnie wyłączona. W celu aktywacji należy w ustawieniach graficznych wybrać odpowiedni wariant językowy (WYGLĄD SKLEPU – SZABLONY – SZABLONY MOBILNE).
W przypadku mobilnej wersji sklepu internetowego mamy również możliwość wyłączenia opcji filtrowania produktów. Opcja dostępna jest w zakładce USTAWIENIA – PODSTAWOWE USTAWIENIA – SZABLON MOBILNY